3CX IP PXB w chmurze – wypróbuj przez 90 dni za darmo

0
200

Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań ułatwiających komunikację, dzięki czemu każdy z użytkowników może zdecydować się na te, które będą dostosowane do jego potrzeb. Jednym z takich usprawniających pracę firmy rozwiązań jest technologia 3CX.

Czym jest 3CX?

3CX to rozwiązanie pozwalające na zaspokojenie potrzeb komunikacyjnych przy wykorzystaniu możliwości technologii VoIP (Voice over IP). Jest to programowa centrala telefoniczna IP, która wspiera otwarte standardy oraz zapewnia pełne możliwości Unified Communications – między innymi status obecności, zarządzanie konferencjami poprzez przeglądarkę WWW czy dedykowana aplikacja na smartfony. Jest to bardzo proste w eksploatacji rozwiązanie, które może zostać skonfigurowane i uruchomione niezwykle szybko, zapewniając klientowi możliwość korzystania ze wszystkich zalet tego nowatorskiego produktu. Zarządzanie centralą telefoniczną z wykorzystaniem rozwiązania 3CX jest bardzo wygodne i szybkie. 3CX bez jakichkolwiek problemów współpracuje z popularnymi telefonami IP, a także dostawcami SIP.

Możliwości Unified Communications – dlaczego warto je wykorzystywać? Wspomniane funkcjonalności pozwalają na usprawnienie pracy firmy i gwarantują wygodę oraz niezawodność działania stosowanych rozwiązań. Użytkownicy mogą korzystać z dedykowanej aplikacji 3CX softphone, która umożliwia z poziomu smartfona komunikować się przy wykorzystaniu wszystkich zaawansowanych funkcji interfejsu. Specjalne statusy obecności pracowników umożliwiają błyskawiczne sprawdzenie ich dostępności, aby nie tracić czasu na przekierowania połączeń i móc od razu skontaktować się z odpowiednią osobą spośród współpracowników. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość przesyłania poczty głosowej oraz faksów na adres e-mail w postaci pliku dźwiękowego bądź PDF. Ta funkcjonalność ułatwia pracę i może znacząco ją przyspieszyć. Pracownicy uzyskują również możliwość dodatkowej, szybkiej komunikacji, dzięki funkcji czatu. Nie jest już konieczne wykorzystywanie komunikatorów zapewnianych przez firmy zewnętrzne. Korzystanie z czatu nie generuje dodatkowych opłat i usprawnia komunikację pomiędzy pracownikami.

Korzyści z zastosowania centrali telefonicznej 3CX

  • oszczędności finansowe dzięki obniżeniu rachunków telefonicznych
  • możliwość samodzielnej instalacji i zarządzania rozwiązaniem
  • klient 3CX dla systemów operacyjnych iOS i Android
  • dostępność na serwerze lokalnym (Appliance bądź VM Server) lub w chmurze (Google, Amazon lub OVH) – zależnie od upodobań użytkownika
  • wykorzystanie możliwości Unified Communications, takich jak chat czy statusy obecności
  • bardzo szybka konfiguracja i łatwość eksploatacji – usprawnienie działania przedsiębiorstwa
  • wyjątkowo łatwe zarządzanie centralą telefoniczną – specjalny panel jest intuicyjny w obsłudze; oprogramowanie sprzętowe wykorzystywanych telefonów IP może być aktualizowane z poziomu konsoli zarządzania
  • nielimitowana ilość numerów wewnętrznych, które mogą być używane przez pracowników z dowolnego miejsca na świecie przy wykorzystaniu aplikacji klienckiej na smartfona, co eliminuje konieczność wykorzystywania do tego celu prywatnego numeru telefonu.

Wypróbuj 3CX IP PXB przez 90 dni

Wszystkich klientów zainteresowanych przetestowaniem opisanego wyżej rozwiązania zachęcamy do zapoznania się z ofertą thomas it. Firma udostępnia użytkownikom możliwość testowania oprogramowania przez 90 dni. Po upływie tego czasu opłata za użytkowanie rozwiązania ustalana jest indywidualnie z klientem, zależnie od jego potrzeb i wymagań. Proponowana oferta umożliwia całkowicie darmowe korzystanie przez 90 dni z wyjątkowo prostego w zarządzaniu, a zarazem bezpiecznego rozwiązania oprogramowania VoIP IP PBX. Z pewnością będą Państwo zadowoleni, a po upływie okresu próbnego zdecydują się na dalsze korzystanie z opisanego oprogramowania! Zapraszamy do skorzystania z usługi: Administracja centralą telefoniczną.

Dlaczego warto wypróbować 3CX IP PXB w chmurze?

Użytkownicy opisywanego rozwiązania mogą liczyć na uzyskanie 90 dni darmowego hostingu centrali telefonicznej w chmurze, nielimitowaną ilość numerów wewnętrznych, darmowe konferencje sieciowe, dostęp do wszystkich funkcji Unified Communications. Dodatkową zaletą jest automatyzacja zadań admina, co usprawnia ogólne działanie przedsiębiorstwa. Dzięki klientom dla smartfonów, zastosowanie tego rozwiązania gwarantuje mobilność. Produkt 3CX jest określany jako najbezpieczniejsze tego typu rozwiązanie na rynku. Użytkownik uzyskuje także możliwość wykorzystania własnych usług SIP. Z pewnością istotną korzyścią, która może zachęcić wielu klientów do wyboru rozwiązania 3CX jest znaczące obniżenie wysokości rachunków telefonicznych. W sytuacji połączenia zdalnych biur tzw. mostami Wi-Fi, wszystkie połączenia między nimi stają się darmowe, co pozwala na zmniejszenie opłat za wykonywane przez pracowników połączenia telefoniczne. Możliwość przygotowania zintegrowanych konferencji w sieci obniża koszty organizacji telekonferencji i pozwala pracownikom z dowolnych lokalizacji kontaktować się między sobą bez ograniczeń.

Darmowy okres próbny rozwiązania 3CX jest idealnym sposobem dla klientów na dokładne przetestowanie produktu, sprawdzenie ich działania pod kątem indywidualnych potrzeb i wymagań i podjęcie decyzji co do dalszego korzystania z oferowanego produktu. Gorąco zachęcamy wszystkich zainteresowanych produktem użytkowników do zapoznania się z ofertą thomas it i przekonanie się, jak działa nowoczesna centrala telefoniczna VoIP oferowana w ramach rozwiązania 3CX!

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here